wtorek, 15 sierpnia 2017

Na jakie ekranizacje książkowe czekam i wy też powinniście.

      Pisząc ostatnią recenzję „Bez słów” na śmierć zapomniałam wam powiedzieć o naprawdę istotnej kwestii, która dotyczy tej książki. Nawet nie wiem czy większość z was o tym wie, dlatego postanowiłam napisać wam szybki post w tą „wtorkową niedzielę” (sformułowanie zapożyczone od Ewy z Cat Vloguje bo jest genialne), dotyczący nie tylko książki Mii ale kilku innych, których dotyczy ta sprawa. O czym tak tajemniczo zagaduje?
 
O nadchodzących ekranizacjach książkowych.

Tak, tak - prawa do ekranizacji historii Archera i Bree zostały kupione! Nie znamy szczegółów a Mia poinformowała o tym w styczniu 2015 roku więc dość dawno temu ale wierzę i trzymam mocno kciuki za realizację tego projektu.

Są jednak inne książki, których pracę nad ekranizacjami są dużo bardziej zaawansowane - ba mamy nawet daty premier i zwiastuny. Ale do rzeczy.

Każdy zna Netflix ale czy słyszeliście o PassionFlix? To dokładnie to samo, ale na ekran przenoszone będą bestsellerowe książkowe romanse w postaci filmów i serii telewizyjnych. Platforma ruszy pełną parą już 1 września ale póki co dostępna będzie jedynie w Stanach Zjednoczonych choć i to ma się wkrótce zmienić. Jesteście ciekawi jakie książki doczekają się ekranizacji? Wybrałam dla was najciekawsze propozycje:

„Hollywood Dirt” Alessandry Torre (film) – premiera 20 września, zwiastun już dostępny.

„Afterburn” i „Aftershock” Sylvii Day (jeden film) – premiera w listopadzie, zwiastun zadebiutuje pod koniec sierpnia.

„Driven”, „Fueled”„Crashed” czyli trylogia Kristy Bromberg (trzy filmy) – premiera pierwszej części planowana na maj 2018 roku.
P. S. - Moja ukochana seria nawiasem mówiąc

„Ten mężczyzna” cała seria autorstwa Jodi Ellen Malpas (seria telewizyjna) – planowana premiera to 2019 rok.

„Mój obrońca” Jodi Ellen Malpas (film) – zadebiutuje w 2018 roku.


To tylko niewielka część tego czym uraczy nas w najbliższych latach PassionFlix. Czy tylko ja chciałabym, żeby ten czas szybciej płynął? 

3 komentarze:

  1. O tych filmach nic jeszcze nie słyszałam :) pewnie jak poczytam to się napalę na oglądanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc nie czekam na żaden z nich :) jednak pewnie je zobaczę :) jedyna taka premiera filmową adaptacji na jaką czekałam był Intruz :) ostatnia taka. Być może kwestia tragicznego filmu...
    Pozdrawiam i zapraszam
    Zaczytana

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstyd, ale jeszcze nie słyszałam o tych filmach. W niedługim czasie zacznę czytać serie Driven, oby podobało mi się.

    Pozdrawiam,
    mariadoeseverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń