niedziela, 27 sierpnia 2017

Książkowe Q&A ze mną w roli głównej.

Ulubiona książka?

Najtrudniejsze pytanie jakie można zadać każdemu kto kocha czytać. Mam kilka pozycji na książkowej półce, które skradły moje serce i często wracam do nich z ogromnym sentymentem. Skoro jednak sama zadałam sobie to pytanie to nie martwcie się bo nie wymigam się od odpowiedzi. To książka, której recenzję mieliście już okazję przeczytać na blogu czyli „Bez słów” autorstwa Mii Sheridan.

Ulubiony autor?

Przeczytałam każdą książkę, którą napisała – nawet tą której premiera w Polsce będzie miała miejsce dopiero w październiku. Nie wiem jak ona to robi ale jej książki to emocje ukryte w każdym zdaniu, w każdym słowie. Jeśli chciałabym spotkać jakiegoś pisarza to byłaby to właśnie ona. O kim mowa? O jedynej w swoim rodzaju Colleen Hoover.

Ulubiona seria/trylogia?

Nie będę owijać w bawełnę i powiem, że ta trylogia zajmuję u mnie pierwsze miejsce i nie wiem czy jakaś inna ją kiedyś zdetronizuje. Który cykl mnie tak uwiódł? Historia kierowcy rajdowego i kobiety która zburzyła emocjonalny mur jaki wokół siebie zbudował czyli „Driven” Kristy Bromberg.

Książka/seria, która była dla mnie rozczarowaniem?

Bez linczu proszę bo wiem, że te książki mają swoich fanów. Nie twierdzę, że są złe bo każdy lubi co innego i czyta to co chcę. Mnie po prostu ta trylogia w sobie nie rozkochała a szanse, że do niej wrócę są niewielkie. Mowa o serii „Real” Katy Evans.

Czyje książki chciałabym zobaczyć na polskim rynku wydawniczym?

Są autorzy, których uwielbiam ale ich książki nie zostały jeszcze wydane w Polsce. Liczę po cichu, że jakieś wydawnictwo weźmie sobie moje słowa do serca. O kim mówię? Chodzi o pisarski duet Vi Keeland/Penelope Ward. Wiem, że ich osobne książki zostały u nas wydane dzięki Wydawnictwu Kobiecemu i Editio ale to co obie panie tworzą jako duet jest FENOMENALNE!

Przy jakiej książce płakałam przez godzinę po skończeniu czyli jaka jest moja największa „ugly cry book”?

Niestety jest to pozycja, której nie wydano w Polsce nad czym ubolewam ale boję się, że gdyby to zrobiono bałabym się ją ponownie przeczytać z uwagi na morze łez wylane w trakcie jej lektury. The Empty Jar autorstwa M. Leighton to historia szczęśliwego małżeństwa, które rusza w podróż po Europie. Brzmi jak bajka – prawda? Nie, jeśli oboje wiedzą, że to będzie ich ostatnia wspólna podróż bo jedno z nich wkrótce zostanie samo.



Będę wdzięczna gdyby każdy komentujący odpowiedział w komentarzach na te same pytania. Ciekawią mnie wasze książkowe doświadczenia.


11 komentarzy:

  1. 1. Dziecko Ognia
    2. S.K Tremayne
    3. Angelfall
    4. Harry Potter
    5.Chcialabym resztę najnowszej trylogii Cassandry Clare
    6. Po serii 'Diabelskie Maszyny'.
    Pozdraiwam,
    Justforthedream11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Samotność w sieci
    2. Harlan Coben
    3. Jest kilka takich :)
    4. Podniebny lot i jego kontynuacje
    5. Nie zastanawiałam się nad tym
    6. Przy wielu książkach płakałam, ale obawiam się, że tutaj też wrzuciłabym Samotność w sieci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podniebny lot też jest na mojej czarnej liście :)

      Usuń
  3. 1. "Drugi Koniec świata"
    2. Stephen King
    3. Igrzyska śmierci
    4.Nie mam takiej
    5. Nie mam pojęcia
    6.November 9
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D
    https://okularnicaczyta.blogspot.com/2017/08/wakacje-z-ksiazkami-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Kasacja
    2. Remigiusz Mróz i jeszcze kilku innych, ciężko się na jednego zdecydować
    3. Harry Potter
    4. Nie mam pojęcia
    5. Vi Keeland
    6. Małe życie

    Masz bardzo ciekawy blog. Zaobserwowałam i zostaję tu na dłużej. Zapraszam również do mnie. Obecnie trwa konkurs gdzie można wygrać książkę "Słońce też jest gwiazdą" + jedną książkę niespodziankę
    http://book-and-lifestyle.blogspot.com/2017/08/konkurs-na-koniec-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. "Chłopiec i pies" Wendy Holden. Piękna, napisana przez życie opowieść.
    2. Harlan Coben
    3. Harry Potter
    4. "Dance, sing, love" - tyle osób się tym jara, a ja chciałam wyrzucić książkę przez okno w trakcie lektury...
    5. Poproszę o inny zestaw pytań :)
    6. Wspomniany już "Chłopiec i pies".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. "Królowie Dary" <3
    2. Neil Gaiman
    3. Kroniki Świata Wynurzonego
    4. "Szklany tron"
    5. Nie śledzę rynku zagranicznego. :p
    6. "Marley i ja"

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Zmierzch
    2. Nicholas Sparks/ Sarah J. Maas
    3. Zmierzch/ Potter/ Trylogia czasu
    4. Piękne istoty - nie podołałam ostatniemu tomowi
    5. Tą taką fabularyzowaną o Hitlerze, której tytułu nie pamiętam. Dziewczyna miała wygrać wyścig w którym nagrodą jest spotkanie z Hitlerem. Chciała go wygrać by go zabić xd
    6. Trzecia część Akademii wampirów xd


    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń