sobota, 4 listopada 2017

Listopad 2017 - zapowiedzi

Listopad zapowiada się niezwykle owocnie jeśli chodzi o zapowiedzi książkowe. Postanowiłam przedstawić wam te pozycje, które w jakiś sposób mnie zaintrygowały, albo takie po które sama zamierzam sięgnąć. Mam nadzieję, że w poniższym zestawieniu znajdziecie coś dla siebie lub staną się one waszą prezentową inspiracją w związku ze zbliżającymi się Mikołajkami.



                                        PREMIERA - 8 listopada 2017

Mroczna, hipnotyzująca historia, która może się przydarzyć każdemu.
W dniu swoich trzydziestych trzecich urodzin popularna pisarka Senna Richards budzi się uwięziona w obcym domu. Została porwana, ale nie wie przez kogo ani dlaczego. Szybko staje się jasne, że jeśli chce odzyskać wolność, powinna dokładnie przyjrzeć się swojej przeszłości i odczytać pozostawione wskazówki. Jednak przeszłość skrywa mroczne tajemnice… Kobieta uświadamia sobie, że to gra. Wyrafinowana i niebezpieczna. I że tylko prawda może przynieść wyzwolenie.
A jaka jest twoja ciemna strona?


                                       PREMIERA - 8 listopada 2017

Z Grahamem Russellem nie byliśmy dla siebie stworzeni. Mną targały emocje, on pogrążony był w apatii. Ja śniłam na jawie, jego trawiły koszmary. Płakałam, podczas gdy jego oczy pozostawały suche.

Pomimo jego skutego lodem serca i mojego porywczego temperamentu, czasami łączyły nas chwile. Chwile, gdy patrzyliśmy sobie w oczy, dostrzegając skrywane w nich tajemnice. Chwile, gdy jego usta doświadczały moich obaw, a ja oddychałam jego bólem. Chwile, kiedy wyobrażaliśmy sobie jakby to było, gdybyśmy byli zakochani.

Dzięki tym chwilom unosiliśmy się ku chmurom, tam jednak dopadała nas rzeczywistość i jakaś siła zmuszała do zejścia na ziemię. Graham Russell nie był mężczyzną, który potrafi kochać. Ja również nie byłam w tym dobra. Mimo to, gdyby dane mi było znów się zakochać, zatraciłabym się w nim już na zawsze. Nawet jeśli przeznaczone byłoby nam roztrzaskać się o skały.


                                       PREMIERA - 10 listopada 2017

King to facet, którego nie chciałabyś wkurzyć. Nikt by nie chciał. Jedyną walutą, jaką przyjmuje w odwecie jest krew, pot albo seks. Ewentualnie wszystko naraz. Nie warto z nim zadzierać. 

Doe, bezdomna dziewczyna z ulicy, straciła pamięć. Nie ma pojęcia, kim jest, ale zrobi wszystko, żeby przetrwać. Kiedy Nikki, jej koleżanka z ulicy, zabiera ją na imprezę z okazji wypuszczenia Kinga z więzienia, Doe decyduje się zrobić cokolwiek, byle tylko przeżyć kolejny dzień. Przyszłość Kinga właśnie się waży, a Doe najpierw musi odkryć tajemnice własnej przeszłości. Kiedy bohaterowie się spotkają, nauczą się, że czasem rozsądek, pożądanie i serce w ogóle nie chcą współpracować.


                                       PREMIERA - 15 listopada 2017

Wystarczyło jedno spojrzenie… 
Jestem oszustką. Jestem kłamczuchą.

Moje życie to jeden wielki bałagan. 
Kocham mężczyznę. Nie, kocham dwóch mężczyzn…

Tak sądzę. Jeden z nich odwzajemnia to uczucie. Drugi sprawia, że płonę. Jeden jest moją opoką. Drugi – kryptonitem.Jestem załamana, zagubiona i zniesmaczona samą sobą. Ale nie potrafię się powstrzymać. Oto moja historia. Opowieść o mojej nieszczęśliwej miłości.



                                         PREMIERA - 22 listopada 2017

Szesnastoletniej Azie do głowy by nie przyszło, że będzie prowadzić śledztwo w sprawie tajemniczego zniknięcia miliardera Russella Picketta. Jest jednak sto tysięcy dolarów nagrody do zgarnięcia, no i jej Najlepsza i Najbardziej Nieustraszona Przyjaciółka Daisy bardzo chce rozwiązać tę zagadkę! Dziewczyny wspólnie próbują dotrzeć do Davisa, syna miliardera, którego Aza poznała kiedyś na letnim obozie. Na pozór niewiele  ich dzieli, ale tak naprawdę jest to przepaść.
Aza się stara. Stara się być dobrą córką, dobrą przyjaciółką, dobrą uczennicą, a nawet dobrym detektywem, jednocześnie zmagając się z własnymi dręczącymi myślami, których spirala coraz bardziej się zacieśnia.

                                            PREMIERA - 29 listopada

Czasami trzeba się zgubić, by się odnaleźć…

Jestem samotna.
Rozbita.
Żyletką tnę swoje odrętwienie, lecz otwieram w ten sposób jeszcze więcej ran.
Depresja,samookaleczanie,prześladowania…To moja codzienność.Faceci, seks… To moja ucieczka. Różnica pomiędzy prawdą a kłamstwem rozmywa się, pozostawiając mnie rozdartą, zdezorientowaną i zagubioną.

A kiedy demony zamieszkujące mój umysł usiłują mnie pokonać, dwaj mężczyźni, których kocham, starają się mnie uratować.
To moja historia o przyjaźni, miłości, cierpieniu i walce z samą sobą.



26 komentarzy:

  1. "Arsen" zaczęłam już czytać w wersji elektronicznej, natomiast czekam na egzemplarz papierowy <3
    Z chęcią przeczytam również nową książkę Green'a, ponieważ to jeden z moich ulubionych pisarzy.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, raczej z książek tu przedstawionych nic nie wezmę. Jeśli chodzi o listopad to prawdopodobnie kupię tylko kolejną książkę autora "Sekretnego życia drzew", ale to tylko jeśli spodobają mi się obrazki tam dodane, ponieważ sam jego styl pisania jest taki iż można przy nim odpreżyć się a człowiek wyobraża sobie jakby oglądał jakiś film dokumentalny.

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa nowej książki Greena, a "Ciemną stronę" mam już u siebie i mam nadzieję, że to będzie mocna i świetna lektura.


    Pozdrawiam Iza
    Niech książki będą z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie nie mam ochoty czytać żadnych nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam niecierpliwie na nowego Green'a, pozdrawiam, Asia z ucztadladuszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nic z tych propozycji nie przypadło mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Arsen mnie ciągnie, myślę, że kiedyś przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Green mnie interesuje, aczkolwiek nie wiem, kiedy nadrobię stare książkowe postanowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tych książkach, ale nie przemawiają do mnie :) może innym razem, jak zmieni mi się gust :) co nie zmienia faktu, że okładki wyglądają interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Arsen mam już na swojej półce i powoli czytam, choć ostatnio nie mam w ogóle czasu na nic, co doprowadza mnie do szału.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie posty, ciągle nie mogę się zebrać do napisania swojego :). Dopiero dziś trafiłam na Twój blog. Bardzo mi się tu podoba. Oczywiście dodaję do obserwowanych i będę zaglądała częściej. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm... ciekawe zapowiedzi. Tylko szkoda, że ja już nie mam miejsca na e-book na nowe książki. :(
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. "ciemna strona" będzie pewnie moją zachcianką pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę w końcu sięgnąć po twórczość Cherry. Do tego kusi mnie najnowsza powieść Fisher oraz "Arsen".

    OdpowiedzUsuń
  15. z tych pozycji tylko 1 mnie zainteresowała i na szczęście mam ją już u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. "Arsen" już czytam, nie wiem tylko czy moje nerwy to wytrzymają ;)
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja to wolę nie czekać na nic :) za dużo na półce, za mało czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Same ciekawe kąski :-) "Terapia" już na mojej półce, wkrótce rozpocznę lekturę :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie książki, które wymieniłaś ostatnio zwróciły moją uwagę :D
    Terapia za chwilę będzie czytana, a na Greena dopiero czekam :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Niesamowity Świat Książek

    OdpowiedzUsuń
  20. Praktycznie każdej z tych zapowiedzi jestem ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze jest kilka tytułów które mnie zainteresowały, może po nie sięgnę? Któż to wie co mi w ręce wpadnie. :)

    Pozdrawiam,
    lunafisher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ,,Ciemna strona'' mnie kusi, chociaż mam też ochotę na Greena.

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej ciekawi mnie "Ciemna strona" oraz "Terapia". Ostatnio mam ochotę na bardziej mroczne historię :)
    Pozdrawiam :P
    http://czytaniejestmagiczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej interesuje mnie "Terapia", która już od jakiegoś czasu istnieje na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety, nie moja tematyka, więc nie znalazłam nic dla siebie :(

    OdpowiedzUsuń