sobota, 17 marca 2018

BOOK TOUR - "November 9" Colleen Hoover

Kochani.

Pierwszy organizowany przez mnie Book Tour stał się faktem. Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Otwartego otrzymałam w tym celu egzemplarz książki mojej ukochanej autorki Colleen Hoover. "November 9" to piękna historia i mam nadzieję, że Ci z Was, którzy nie mieli jeszcze okazji jej poznać lub też poznali, pokochali i mieliby ochotę na wspaniałą zabawę wezmą udział w Book Tour.



Zapisy trwają do 21 marca, a wszystkie szczegóły znajdziecie w poście na FB, którego link znajduję się poniżej.

BOOK TOUR z "November 9"


20 komentarzy:

  1. Nie biorę udziału w takich wymianach, z takiej racji iż u mnie książki mają "mocno pod górkę". Jednak z chęcią przyjrzę się gdy zrecenzujesz dostarczoną książeczkę.

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię czytać na akord, a niestety w booktourach jest limit na daną książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkim, którzy nie czytali jeszcze tej książki Colleen z całego serca polecam wziąć udział w Book Tour! :)

    Pozdrawiam Grovebooks

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę miłej lektury wszystkim uczestnikom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie ta książka, ale póki co mam dużo książek do czytania. Może do 21 marca zmienię zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam tej książki jak i żadnej inne autorki, ale nie wezmę udziału . Nie lubię mieć wyznaczonego czasu na przeczytanie bo u mnie to różnie bywa. Życzę Ci by zgłosiło się wiele chętnych :)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Już miałam okazję czytać tę książkę i szczerze polecam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie aż tak bardzo ta książka się nie podobała, ale mam nadzieję, że innym przypadnie do gustu bardziej niż mi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba jednak nie skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta autorka, ze swoimi książkami jak widzę bardzo dobrze ulokowała się u nas w Polsce ;) wszędzie są jej książki. Moze i ja kiedyś je przeczytam..

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym wzięła udział, ale mam już swój egzemplarz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Z jednej strony ciekawe, ale książka raczej mi nie pasuje. :)

    Pozdrawiam Iza
    Niech książki będą z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety, idea booktourów do mnie nie przemawia, więc nie wezmę udziału, ale życzę powodzenia z organizacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusi mnie, ale boję się że przy mojej ilości książek do recenzji mogę się nie wyrobić :(
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje pomysłu. Ja książkę już dawno mam za sobą. Z całego serducha polecam innym.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdybym tylko miała mniej książek w kolejce, chętnie wzięłabym udział!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam book toury, ale tę książkę już niestety przeczytałam :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że się spóźniłam :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za braniem udziału w takich wymianach, więc skoro i tak się spóźniłam to życzę innym miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię book toury, ale ta książka mnie nie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń