wtorek, 3 października 2017

Wywiad - Brittainy C. Cherry



Poniższy wywiad miał ukazać się w zeszłym tygodniu, ale ostatnio nasza autorka jest w ciągłej podróży, a ponadto jak sama mi zdradziła właśnie się przeprowadziła. Wreszcie udało się i specjalnie dla swoich polskich czytelników odpowiedziała na kilka pytań. O kim mowa? Ci z Was, którzy śledzą na bieżąco fanpage bloga na FB poznali tożsamość naszego gościa już wczoraj. Bohaterką dzisiejszego wywiadu będzie amerykańska autorka Brittainy C. Cherry. Jestem przekonana, że większość z Was wie, że Brittainy już w tym miesiącu odwiedzi Polskę, a konkretnie będzie ją można spotkać w trakcie 21. Międzynarodowych Targów Książki w Krakowie odbywających się w dniach 26-29 października. Już zazdroszczę wszystkim, którzy będą mieli okazję poznać ją osobiście.


  Brittainy C. Cherry 










1) Kiedy pisałaś książki inspirowałaś się żywiołami: powietrzem,    ogniem,  wodą i ziemią. Który z nich jest Twoim ulubionym albo z  którym najbardziej się utożsamiasz?
Kocham wszystkie żywioły, ale ponieważ mój znak zodiaku jest wodny, muszę iść za żywiołem wody. W książce „Woda, która niesie ciszę” wiele z Maggie May jest we mnie i myślę, że dlatego jest tak blisko mojego serca.


2) Muszę przyznać, że gdy ktoś pyta mnie o moje ulubione książkowe okładki bez wahania wskazuje na okładki z serii „Żywioły”. Są po prostu przepiękne! Czy to Ty decydowałaś o ich wyglądzie i dlaczego są na nich akurat mężczyźni?
Chciałam pokazać emocje przez męskie twarze na okładkach. Myślę, że jest coś  romantycznego i znaczącego w mężczyźnie,  który swoje serce oddaje przez wyraz twarzy.

  3) „Kochając Pana Danielsa” jest jedną z moich ukochanych książek z wątkiem miłosnym  nauczyciel/uczennica. Czy sama byłaś kiedyś zauroczona jakimś nauczycielem?
Haha! Nie, w ogóle. Moi nauczyciele dawali mi mnóstwo prac domowych, a ja nienawidziłam ich za to! Haha! Ale w "Kochając Pana Danielsa" chciałam opowiedzieć współczesną historię Romea i Julii.

  4) Jak reagujesz na nieprzychylne recenzje o ile takie się zdarzają? Czy są one motywujące aby coś poprawić czy wręcz przeciwnie, demotywują do dalszej pracy?
Nie bardzo czytam dobre czy złe recenzje. Wbijają się za mocno w moją głowę i trudno się o nich oderwać. Kiedy czytelnicy czy blogerzy wysyłają mi swoje recenzje, czytam je, ale w przeciwnym razie biorę oddech i idę dalej.

  5) Możesz powiedzieć swoim polskim czytelnikom nad czym obecnie    pracujesz?
Pewnie! Pracuję nad nową serią niezależnych powieści zatytułowanych "On  Music Street". Każda książka jest oparta na sławnej muzycznej lokalizacji w Stanach Zjednoczonych. Są ciężkie w dramacie posiadają ten sam rodzaj" uczucia" jak seria „Żywioły”. Pierwsza książka to „Behind the Bars”.




Dokończ poniższe zdania:

1) Pisanie książek jest dla mnie . . . zmienianiem życia.

     2) Gdyby któraś z moich książek miała zostać zekranizowana to chciałabym aby była to . . .  „Woda, która niesie ciszę”.

     3) Żałuję, że . . . czasami pozwalam strachowi na spowalnianie mojego pisania.

     4)  Inspiracji szukam w . . . muzyce.

     5) Chciałabym kiedyś . . . napisać książkę spoza gatunku romansów.
  



1) When you wrote your books, you were inspired by the elements: air, fire, water and earth. Which one is your favorite or with whom you identify the most?
I love all of the elements, but since my zodiac sign is water, I have to go with the Water element. In the book The Silent Waters, a lot of Maggie May is in me, and I think that’s why it’s so close to my heart.


2) I have to admit that when someone asks me about my favorite book covers, I have no hesitation in pointing to the covers of the series "Elements". They are just gorgeous! How you decided about their appearance and why there are men on them?
I wanted to show the emotion through the males faces on the covers. I think there’s something so romantic and meaningful about a man who holds so much heart through the expression of his face.


3) "Loving Mr. Daniels" is one of my beloved books with trope teacher / student. Have you ever been attracted to some teacher?
Haha! No, not at all. My teachers just gave me a ton of homework, and I hated them for it! Haha! But for Loving Mr. Daniels I wanted to tell a type of modern-day Romeo and Juliet story.


4) How do you respond to unfavorable reviews as they happen? Are they motivating to improve or, on the contrary, demotivate for further work?
I pretty much don’t read good or bad reviews. They get into my head too much and I find it hard to detach. When readers or bloggers send me my reviews I’ll read them, but otherwise, I breathe and move on.


5) Can you tell your polish readers what you are currently working on?
Sure! I’m working on a new series of standalone novels entitled On Music Street. Each book is based on a famous music location in the US. They are heavy on drama and hold the same kind of ‘feel’ as the elements series. The first book is Behind the Bars.



Finish this sentences, please:


1) Writing books is for me . . . Life Changing.

2) If one of my books could be screened then I would like it to be . . . „The Silent Waters”.

3) I regret that . . . I let fear slow down my writing at times.

4) I'm looking for inspiration in . . . music.

5) I would like to someday . . . write a book outside of the romance genre.



27 komentarzy:

  1. Niestety nie znam autorki, ale mimo to wywiad przeczytałam z zapałem. Może kiedyś sięgnę po jakąś książkę tej pani. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to nie słyszałem o tej autorce, jednakże wywiad jest ciekawy i można się co nieco dowiedzieć.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście pierwszy raz słyszę (czy raczej widzę :D) cokolwiek o tej autorce. Nie kojarzę również żadnych jej dzieł. Najwyraźniej muszę to nadrobić :). Może akurat na Targach w Krakowie :D?
    Wywiad zaiste udany!
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
  4. Autorki nie kojarzę, ale bardzo chętnie przeczytałam wywiad. Fajnie, że pytania nawiązują choć trochę do książki.

    Pozdrawiam Iza
    Niech książki będą z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, kocham tę autorkę. Na razie przeczytałam jej dwie powieści i byłam absolutnie zachwycona. Żałuję, że nie mogłam się z nią spotkać.
    Pozdrawiam,
    Ola z bloga pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam "Kochając pana Danielsa", też jest jedną z moich ulubionych książek, pozdrawiam, Asia z ucztadladuszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Po Twoich wywiadach orientuje się ile jeszcze mam do nadrobienia! :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle nie znam, nie kojarzę autorki..

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam autorki... Życia mi zabraknie na poznanie wszystkich :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tej autorce, ale jeszcze nic jej autorstwa nie udało mi się przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam autorki, ale podziwiam Ciebie za odwagę i świetne pytania :) Odwagę, że nie bałaś się do niej napisać i talent za genialne pytania. Chcę więcej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, też chciałabym wywiadu od zagranicznej autorki *-*
    Super pomysł i wykonanie :)
    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Niesamowity Świat Książek

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej autorce!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję kolejnego wywiadu ☺
    Fajnie jest zapoznać się z rozmowami nie tylko z polskimi twórcami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta nowa seria wydaje się niezła, a właściwie pomysł na nią jest dość oryginalny. Chętnie bym przeczytała coś takiego!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie czytałam książek tej autorki i niestety nie będę miała okazji się z nią spotkać. Bardzo fajny wywiad.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejny ciekawy wywiad! Jednak do twórczości autorki jakoś mi nie spieszno... :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybieram się na te targi. Kto wie, może podejdę po autograf i kupię jakąś jej książkę :) Póki co nic mi to nazwisko nie mówi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam okładki z serii żywioły , ale wstyd przyznać jeszcze żadnej nie przeczytałam, słyszałam za to mnóstwo bardzo pozytywnych opinii :) Z wywiadu widzę, że jest niesamowicie uroczą osobą :)
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałam bardzo przeczytać książki tej autorki, więc może kiedyś w końcu się skusze!

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety nie znam autorki :( ale chyba dam jej szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Słuchałam wiele dobrego o tej autorce! Niestety nie czytałam żadnej jej powieści, ale mam je w planach :)
    Pozdrawiam :P
    czytaniejestmagiczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Czaję się strasznie na tę autorkę i jej książki, mam jedną na półce ale cały czas brak mi czasu aby ją przeczytać. Muszę to w końcu zmienić ;) Pozdrawiam Książkowa Dusza

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie czytałam jeszcze żadnej książki tej autorki, mimo że wielokrotnie miałam to w planach. Może kiedyś się skuszę.
    Bardzo ciekawy wywiad.
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam przeprowadzane przez ciebie wywiady. Pytania są świetne i ten dodatek z dokańczaniem zdań, kurcze chce więcej takich postów :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Słyszałam dużo o autorce, ale jeszcze żadnej jej książki nie czytałam. Ciekawy post! :)
    Pozdrawiam, Dominika z Zaczytana D

    OdpowiedzUsuń