niedziela, 10 września 2017

1 miesiąc blogowania!

Dzisiejszy post nie będzie typowo merytoryczny i książkowo-recenzencki ale mam nadzieję, że to Was nie zniechęci, aby zaznaczyć tutaj waszą obecność choćby komentarzem.

Obchodzimy bowiem dzisiaj moją, a raczej naszą małą blogową miesięcznicę (bez skojarzeń;). Dokładnie 10 sierpnia 2017 roku wcieliłam w życie mój szalony i jak wiecie spontaniczny pomysł. Czy się opłaciło i czy nie żałuję? 






Powiem szczerze, że kiedy zakładałam blog a wraz z nim fanpage na FB oraz konto na Instagramie, nie miałam pojęcia czego się spodziewać. Przecież w sieci jest mnóstwo innych, może z pewnością lepszych blogów książkowych, które już mają swoją renomę? Czyż nie? Nie wiedziałam czy ktoś w ogóle zostawi tu jakiś komentarz, zaobserwuje bookstagram albo kliknie „lubię to” na FB.

Kieruję się mottem „Lepiej żałować, że się coś zrobiło, niż żałować, że się czegoś nie zrobiło”. Zatem mówię wam z ręką na sercu, iż nie było sekundy w której miałabym jakiekolwiek wątpliwości co do słuszności mojej decyzji.

A teraz odrobinę statystyk, jakie udało mi się, dzięki wam osiągnąć.



10.08.2017-10.09.2017

1,930 wyświetleń

27 obserwatorów
14 postów
122 komentarze
164 fanów na FB
108 obserwatorów na Instagramie




Bez Was bym tego nie osiągnęła, dlatego dziękuję za wszystko – każdy pozostawiony komentarz, każdy like na FB, każdą osobę, która została obserwatorem na Instagramie! 

39 komentarzy:

  1. Gratuluje miesiąca blogowania i życzę kolejnych dobrych ;)

    www.strong-power.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i mam nadzieję, że będziesz prowadzić tego bloga jak najdłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję miesiąca blogowania! :) Myślę, że to bardzo dobry wynik jak na ten miesiąc. Sama bloguje od początku roku i nie wyobrażam już sobie przerwać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje wspaniałych wyników w tak krótkim czasie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę wytrwałości w następnych miesiącach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Szczerze gratuluję wyniku, aż można pozazdrościć. Oczywiście w granicach rozsądku.
    Oby tak dalej i mam nadzieję, że z czasem Twój zapał do pisania bloga nie opadnie :)

    Pozdrawiam,
    jakaczuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo a zapał mam dzięki temu jeszcze większy :)

      Usuń
  7. Widzę, że mamy podobny staż ;) gratuluję i wytrwałości dalej życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Gratuluje kochana ♥️😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na jeden miesiąc blogowania - super! Życzę wielkiej kariery! :)

    Pozdrawiam Iza
    Niech książki będą z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Każdy bloger jest inny i tworzy coś innego, więc Twoje obawy nie były potrzebne! Zapowiada się świetnie, oby tylko tak dalej! :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie ma to, jak tyle słów zachęcających do dalszej pracy :D

      Usuń
  11. Ja też z podobnym stażem, ale nieco inną tematyką i mniejszymi osiągnięciami. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów!
    https://monaaawkuchni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje :) świetne statystyki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję ;)
    Pozdrawiam i zapraszam
    Zaczytana

    OdpowiedzUsuń
  14. To znak na to ,że nie ma co się bać i zastanawiać . Jeżeli pojawi się tylko jakiś pomysł w głowie , coś co byś chciała spróbować , działaj a czas pokaże : ) Powodzenia .

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i oby więcej było takich sukcesów <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak na miesiąc blogowania, to zazdroszczę statystyk. Moje nawet się nie umywały, ale i jakoś szczególnie nie dbałam o to, by były wysokie, bo zwyczajnie mi na tym nie zależało. Powodzenia i wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz tylko czekać na pierwszą rocznicę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję miesiąca w blogosferze! Mam nadzieję, że zostaniesz z nami jak najdłużej :)
    Pozdrawiam :)
    http://czytaniejestmagiczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Aby każdy kolejny miesiąc był lepszy od poprzedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję <3 I mama nadzieję, że kiedyś natknę się u cb na post "5 rok prowadzenia bloga". Oby to trwało jak najdłużej <3 Pozdrawiam Książkowa Dusza

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo gratuluję. W dzisiejszych czasach jest trochę łatwiej niż wtedy, gdy ja zaczynałam, ale może to i lepiej.

    OdpowiedzUsuń