sobota, 10 lutego 2018

6 miesięcy blogowania!






Pół roku
6 miesięcy
24 tygodnie
168 dni


Nieważne jak określę, ten czas który minął odkąd podjęłam decyzję o założeniu bloga, nadal myślę, że była to jedna z najlepszych decyzji na jakie się w życiu odważyłam. Blogów jest mnóstwo to fakt, powstają każdego dnia, dosłownie zalewają sieć – ale to wcale mnie nie zniechęciło, wręcz przeciwnie – chciałam spróbować swoich sił, rozwinąć swoją pasję do książek w coś namacalnego, coś czym  na co dzień będę mogła dzielić się z innymi, coś co będzie moje. Nigdy w życiu nie miałam żadnej pasji– nie uprawiałam wyczynowo żadnego sportu, nie kolekcjonowałam niczego (karteczki w podstawówce się nie liczą, chyba?). Chciałam wreszcie móc bez wahania odpowiedzieć twierdząco na pytanie zadane przez kogokolwiek: Czy masz jakąś pasję, coś czemu poświęcasz wolny czas. I tak właśnie dziś 10 lutego 2018 roku mija dokładnie pół roku mojej przygody z blogosferą książkowo-recenzencką. Nie żałuję ani sekundy poświęconej na czytanie i pisanie o tym. Nadal mnie to kręci.


Statystycznie….

60 obserwatorów
9166 wyświetleń
416 fanów na FB
235 obserwujących na Instagramie
44 posty


Nawet nie zastanawiam się nad tym czy to dużo, czy mało bo wiecie co? Dla mnie to znaczy więcej niż jesteście sobie w stanie wyobrazić. Każdy fan, każdy obserwator, każde polubienie czy komentarz zwłaszcza, to najlepsza rzecz jaką możecie podarować blogerowi. Nie robię tego dla liczb, bo wtedy pasja przestałaby być pasją, ale kiedy patrzę na te statystyki to naprawdę buzia sama się uśmiecha.

P.S. Dziś na moim fp na FB w przypiętym poście mamy małe Q&A. Możecie tam zadawać mi pytania o moje ulubione książki, czy oprócz czytania mam jakieś hobby, dosłownie o wszystko.



DZIĘKUJĘ WAM!


17 komentarzy:

  1. WOW! GRATULACJE! Wspaniały wynik ♥ Blogowanie to tak naprawdę cięższa praca niż się wszystkim wydaje. Trzeba być systematycznym, dokładnym i nie zniechęcać się, a przede wszystkim mieć tak zdrowe podejście jak ty-nie robić tego dla liczb, ale dla pasji! Życzę dalszych sukcesów! Zostaję tu na dłużej, zdecydowanie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Początki są najcięższe, później jest już tylko lepiej. Życzę sukcesów i wytrwałości. :)

    Pozdrawiam Iza
    Niech książki będą z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację. Pozwól, że przytoczę pewne słowa których autora niestety nie pamiętam: "Pierwsze kroki do jedwabiu wiodę przez ciernie". A od siebie dodam, że ciesze się iż postanowiłaś pisać i dołączyć do osób które przekazują swoje zdanie na temat różnorakich książek.

    Pozdrawiam
    http://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje gratulacje. Ja też dopiero zaczynam. Dokładnie dziś mija czwarty miesiąc mojego blogowania. Będę na pewno do Ciebie zaglądać. Dodaję do obserwowanych.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blogujesz niewiele krócej ode mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje kochana ;* I życzę wytrwałości na kolejne lata ;)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i oby tak dalej! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wyniki i to tylko po półrocznym blogowaniu, dalej będzie tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! 🎉

    PS. Troszkę zazdroszczę tego, ile osób obserwuje Cię na Facebooku 😳

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobry wynik :) gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wynik! Życzę dalszych sukcesów! :*
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Oby tak dalej :) Wiemy dobrze, że prowadzenie bloga to wcale nie lekka praca. Powodzenia i wytrwałości na kolejne miesiące i lata! Pozdrawiam! :) włóczykijka z Imponderabiliów literackich

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Oby to była pierwsza połówka z wielu 😉😉😉😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów, wspaniałych lektur i kolejnych fanów :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i życzę jak największej ilości sukcesów <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Mam nadzieję, że osiągniesz naprawdę wiele! Życzę samych fajnych książek i fajnych komentarzy :D

    OdpowiedzUsuń