niedziela, 6 maja 2018

Czytając zagranicę ("Try", "Take", "Trust", "Tease", "Tate", "True" - Ella Frank)


Minęło sporo czasu od ostatniego postu z cyklu Czytając zagranicę, więc chyba czas coś z tym zrobić. Co sądzicie? Tak myślałam. Dziś słów kilka o pewnej serii – serii za którą oddałabym wiele, aby ukazała się w Polsce nakładem któregoś z wydawnictw. W skład „Try” autorstwa Elli Frank wchodzi sześć książek. Czy to dużo? Jak dla mnie mogłoby być ich nawet sto, a i tak przeczytałabym wszystkie. Jeśli są tu osoby, które lubią ksiązki z motywem LGBT, to będzie to seria dla was. Da mnie była to pierwsza tego typu książka/seria w której ukazano związek dwóch mężczyzn i wiecie co – powiedzieć, że byłam zachwycona to mało.




Logan Mitchell to trzydziestokilkuletni wzięty prawnik. Wraz z przyrodnim bratem prowadzą jedną z najlepszych kancelarii w Chicago. Nasz bohater jest pewnym siebie, aroganckim, przystojnym i wiedzący czego chcę mężczyzną. Jest też biseksualny. Bywa w związkach zarówno z mężczyznami jak i kobietami. Chociaż słowo związek jest chyba w jego przypadku drobnym naciągnięciem. To są raczej relacje seksualne bo Logan nie jest typem faceta, który dąży do ustatkowania się.


Tate Morrisom to dwudziestodziewięcioletnim mężczyzna, który na co dzień pracuję jako barman w jednym z chicagowskim barów. Właśnie zakończyło się jego kilkuletnie małżeństwo i jest w trakcie paskudnego rozwodu.  


Logan i Tate poznają się w barze w którym pracuję ten drugi. Nasz prawnik wpada tam na drinka po pracy i cóż – jego uwagę zwraca pewien przystojny barman. Jest tylko jeden problem. Problem, który dla Logana jest drobnym szczegółem (jak sam to ujął). Barman, który wpadł mu w oko jest heteroseksualny. Jeśli myślicie, że to powstrzyma Logana przed próbami zdobycia Tate’a, to jesteście w wielkim błędzie, bo Logan jest bardzo uparty i nigdy się nie poddaję.


Myślę, że żadna recenzja, także moja nie odda tego jak świetna jest to seria. Niech was nie zniechęci ilość tomów, bo czyta się tak szybo, że ani się obejrzycie, a będziecie kończyć czytanie.

Powiem tak.

Sceny seksu są gorące, kurczę śmiem stwierdzić, że są gorętsze niż w niejednym typowym erotyku z kobietą i mężczyzną w rolach głównych.

Jeśli myślicie, że Tate z dnia na dzień stał się homoseksualny, to się mylicie. Dojrzewał do tego z każdą stroną w tej historii. Duża w tym zasługa Logana i jego prób zdobycia faceta, którego pragnął. Celowo nie użyłam słowa zalotów bo szczerze? Logan padł by ze śmiechu, gdyby zobaczył, że tak opisałam jego próby zdobycia Tate’a.

Podoba mi się to jak Logan stał przy boku Tate’a kiedy ten przyznawał się przed rodzicami, że jest w związku z mężczyzną. A Ci? Wyparli się go, wyrzucili ze swojego życia. A Logan był przy nim.

Okładki całej serii to dla mnie idealne odzwierciedlenie tego, jak wyglądają nasi główni bohaterowie.

Jeśli się nie mylę, to jest to jedna z tych serii do czytania których wracam najczęściej, a to już musi o czymś świadczyć.

17 komentarzy:

  1. Ciesze się że książka [książki] podobały ci się. Ale tego typu dzieła nie są w moim typie i nawet jeśli zostaną przetłumaczone to ja ich nie przeczytam ;)

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, ja chcę to po polsku! Serio, na pewno bym przeczytała, ale nie wiem czy znajdzie się jakieś odważne wydawnictwo, żeby podjąć się druku, pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No way! Roznegliżowanym męskim klatom na okładkach mówię nie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hoho, myślę że mogłyby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio na goodreads to widziałam i wiem, że chciałabym to przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja naprawdę rzadko sięgam po takie książki, które wiążą się z gatunkiem erotyk. Ale kurcze, gdyby wydali to w Polsce to pewnie bym przeczytała, bo cholernie przekonuje mnie Twoja recenzja ;)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohhh jak się cieszę, że znalazłam kolejną osobę w Polsce, która to zna ;)
    Ja osobiście jestem zakochana w tej serii jak i w kolejnej powiązanej - Confessions, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest absolutnie genialne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałam 5czesci chyba z 6razy i czekam z niecierpliwością na tłumaczenie 6:D
    I jeżeli wyszłoby to w formie książki pl zdecydowanie i tak bym kupiła :)
    Ta seria jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham ta serie, właśnie skończyłam czytać po raz kolejny. A gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadnij co wydawnictwo kobiece zamierza wydać w marcu...Zgadza się <3 Try. Dostaniemy Logana i Tate'a po polsku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny czy jest tłumaczenie ostatniej części True?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, czy udało Ci się uzyskać informację o tłumaczeniu 6 części??

      Usuń
    2. Gdzie mogę znaleźć tłumaczenie True? Ktoś coś wie?

      Usuń
  13. Fantastyczna seria. Uwielbiam ją!!! Czekam tylko na tłumaczenie 6 części...

    OdpowiedzUsuń